We gebruiken cookies om er zeker van te zijn dat je onze website zo goed mogelijk beleeft.
Door op 'cookies toestaan' te klikken gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie
U kunt een klacht over onze dienstverlening of over een artikel gemakkelijk online melden via het contactformulier of door ons te bellen (+31(0)223-661300). Onze medewerkers nemen binnen 5 werkdagen telefonisch contact met u op of adviseren u per e-mail over de verdere afhandeling van uw klacht. Uiterlijk binnen 14 dagen ontvangt u vans ons een inhoudelijke reactie.
Heeft u bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk of heeft u een klacht over een artikel? Dan is het belangrijk dat u in het bezit bent van het order- / factuurnummer.
1. Mail ons en omschrijf in de e-mail zo nauwkeurig mogelijk uw klacht en vermeld hierbij de aankoopdatum, het factuurnummer en het artikelnummer van de aankoop. Tevens stuurt u een aantal foto’s mee waarop de klacht goed te zien is.
2. Zodra de foto’s zijn beoordeeld door de afdeling klachten & garantie nemen we binnen 5 dagen contact met u op over het verloop van deze klacht en eventuele retourzending.
Wanneer de ingediende klacht niet door Unishore Bedrijfskleding B.V. opgelost kan worden kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie www.sgc.nl of bij het 'Online Dispute Resolution' van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Wanneer er is overeengekomen dat het artikel retour gestuurd mag worden krijgt u een retournummer van ons. Onder vermelding van dit retournummer kunt u het product voldoende gefrankeerd retour sturen. Wij gaan dan over tot verdere afhandeling.